Кошик
25 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (22.04).

+380 (67) 672-57-83
+380 (44) 232-13-87
Розробка, виробництво і сервіс з компанією ТОВ «УКРПРИБОР»
Кошик

Низькочастотний ультразвуковий сканер-топограф А1050 PlaneScan

Ціну уточнюйте

  • В наявності
Низькочастотний ультразвуковий сканер-топограф А1050 PlaneScan
Низькочастотний ультразвуковий сканер-топограф А1050 PlaneScanВ наявності
Ціну уточнюйте
+380 (67) 672-57-83
Відділ продажів
  • +380 (44) 232-13-87
  • +380 (56) 736-22-23
+380 (67) 672-57-83
Відділ продажів
  • +380 (44) 232-13-87
  • +380 (56) 736-22-23

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Сканер-топограф А1050 PlaneScan призначений для виявлення дефектів обшивки літака, методом поверхневого озвучування з використанням ультразвукових перетворювачів із ковтучим сухим точковим контактом.

Призначення

  • Сканер-топограф А1050 PlaneScan призначений для виявлення дефектів обшивки літака, методом поверхневого озвучування з використанням ультразвукових перетворювачів із ковтучим сухим точковим контактом.
  • 12 — елементна лінійна антенна решітка, що складається з перетворювачів із повітря, що котиться сухим точковим контактом (КСТК), забезпечує безперервне сканування великих поверхонь обшивки літака без додаткових підготовлених операцій.
  • Зміна характеристик хвилі Лемба в кожній точці поверхні об'єкта контролю дає змогу виявити коррідовані листи зі зменшеною товщиною, розшарування в вуглепластикових панелях, а також виявити пошкодження в стільникових панелях.
  • Основною зоною застосування А1050 PlaneScan є виробничий і експлуатаційний контроль панелей, обшивок та інших виробів із різних матеріалів (як алюмінієвих аркушів пофарбованих і без фарби, так і вуглепластиків), що застосовуються в авіабудуванні.

Особливості

 


Рис. 1 

  
    


  Рис. 2 

  Рис. 3   


  Рис. 4   
 
 
  • Принцип дії сканера-тографа ґрунтується на аналізі параметрів ультразвукових сигналів, що пройшли за матеріалом об'єкта контролю на невеликій ділянці (базе озвучування) між кожною парою сусідніх перетворювачів, що містять лінійну антену решітку.

  • Зміна різних параметрів сигналу, амплітуди залежних сигналів, форми та полярності дає змогу відрізнити сигнал, що пройшовся алюмінієвою обшивкою літака від сигналу, що пройшовся в дефектній зоні з іншою товщиною та з іншою щільністю.

  • Процес оброблення отриманих сигналів містить у собі операції з виділення корисного сигналу із суміші його із шумом, операції вимірювання або оцінки інформативних параметрів і відображення їх на екрані сканера-топографа в колірному кодуванні, зручному та зрозумілою оператору.

  • Унаслідок аналізу прийнятих під час сканування ОК коливань від кожної точки поверхні ОК з дискретністю 10 або 5 мм, у напрямку сканування в пам'яті апаратури зберігається три інформативні параметри від кожної пари сусідніх елементів АР. Кожна пара елементів АР дає рядок зображення, що складається з точок, у яких буде тим чи іншим способом відтворюється інформація про властивості зони ОК.

  • На екрані приладу в колірному кодуванні показується час затримки корисного сигналу, що залежить від матеріалу ОК, товщини, текстури, якщо матеріал волокнистий, та інших властивостей. Малий час затримки відповідає синьому кольору, найбільший час затримки відповідає червоному кольору.

  • Конструкція ПЗ-перетворювача з КТСК, що ґрунтується на принципі передавання нормального до поверхні об'єкта контролю коливань від п'єзоелемента до ОК і назад через тонкий проміжний шар твердого матеріалу, виготовлена на основі латунного обода колеса, всередині якого й встановлена активна частина перетворювача.

  • Внутрішня поверхня обода колеса виготовлена з дуже малою шорсткістю (відполірована), що забезпечує малий рівень шумів у сигналі прийомного перетворювача під час ковзання полірованого контактного наконечника активної частини перетворювача поверхні обода.

  • Вилка колеса, встановлена в корпус електронного блока приладу, з можливістю невеликого зворотно-поступального руху (у межах 10 мм), підпружинена для створення притискання обода колеса до поверхні об'єкта контролю. (Рис.1)

  • Для озвучування матеріалу об'єкта контролю використовуються пара ультразвукових перетворювачів, встановлених поруч із відстанню 30 мм між їхніми центрами, що становлять 12 елементну АР. 

  • Пружина забезпечує постійний притиск перетворювачів до об'єкта контролю.

  • 12-контрольна лінійна АР покриває поверхню ОК смугою просканованого простору, що складається з 11 паралельних ліній сканування, які відносяться одна від одної на 20 мм, що становить загальний розмір формованого зображення рівного 220 мм.

  • Сканер — топограф являє собою моноблок, що містить у собі комп'ютер, АР, пристрої керування, зображення результатів контролю та записування їх у довготривалу пам'ять, а також блок автономного живлення. (Рис.2)

  • АР моноблока змонтована в нижній частині прямокутного корпусу, який забезпечений ручками для його утримання. Ручки мають кілька фіксованих положень, тому їх можна встановити під різними кутами до лицьової панелі. Всі елементи АР мають незалежний підпружинений підвіс і можуть переміщатися вздовж своїх поздовжніх осей. Це дасть змогу вести контроль не тільки плоских ділянок ОК, але й опуклих із радіусом кривини від 1400 мм і більше, а також і увігнутих із таким же мінімальним радіусом. (Рис.3)

  • Під час сканування моноблоком поверхні ОК він спиратиметься на 4 опорні колеса, а не на колеса елементів АР. Водночас елементи будуть притискатися до поверхні ОК незалежно один від одного із силами, що визначаються тільки внутрішніми пружними пристроями елементів. Від сили притискання моноблока до ОК вони не залежать. (Рис.4)

  • Одна з пар опорних коліс закріплена на корпусі моноблока нерухомо. Інша пара встановлена на осі, і може, як маятник повертатися навколо неї в невеликих межах, заданих обмежувачами. Таке рішення забезпечує стійке встановлення моноблока всіма чотирма колесами на поверхню ОК не тільки циліндричної форми вздовж образу, але й під гострим кутом до неї, а також на поверхні конічної, сферичної та складнішої форми, але з локальним радіусом кривини не менш ніж 1400 мм.

  • На лицьовій панелі моноблока в центрі розташований дисплей, а з обох боків від нього — 2 клавіатури для керування приладом. Велика кількість кнопок дасть змогу виконувати будь-які маніпуляції щодо керування моноблоком із переглядом зображень, записуванням і зчитуванням їх із пам'яті для виведення на екран і виконанням аналізу та різних вимірювань.
  •   

Технічні характеристики

Параметри Значення
Кількість елементів АР 12
Діапазон частот перетворювача 50-100 кГц
Частота зондування 200 Гц
Час затримки сигналу в перетворювачі 6 мкс
Мінімальний розмір проявного відбивача циліндричне розшарування діаметром 30 мм на глибині 1 мм, поздовжня тріщина (вздовж напрямку сканування) завдовжки 5 мм на глибині 5 мм
Швидкість сканування 100 мм/с
Швидкість поширення ультразвуку, не більш ніж 5000 м/с
Розмір і тип дисплея 5,7" TFT, кольоровий
Час безперервної роботи від акумулятора, не менш ніж 8 год
Зв'язок із комп'ютером USB
Габаритні розміри, без ручок 420х170х205 мм
Габаритні розміри, з ручками 465х170х205 мм
Маса, не більш ніж 7,5 кг
Діапазон робочих температур от – 20 до +50 ºC
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner